Известие

Collapse
No announcement yet.

Не държи изобщо обороти 1,8 ТС

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
    Тц тц тц.... един няма познал верния отговор Не е от бензина, нито термостат, нито датчик кол вял, нито тпс... какви бяха други препдоложения, че забравих. Проблема е друг
    Скъсан маркуч/вакуум !? айде не издържаме вече
    sigpic
    156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
    "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
      Скъсан маркуч/вакуум !? айде не издържаме вече
      е поне при мен не е механичен проблема всичко си е точно аз мислчя че е лош контакт. Както странно се появява така странно и изчезва. а може и да е от умника (екуто) нещо.
      156 1,8 ТS 99
      Nissan Murano 2005

      Comment


      • #18
        Tц... и това не е. Кога може да гасне колата според теб? И проблема логично да не е електрически щом се оправя...

        Обикновено гасне или от много въздух или прекалено малко въздух. Нещо пречи на въздуха да влезе в мотора. Дебитомера отчита прекалено малко въздух, намалява прекалено горивото и мотора изгасва. След известно време ЕКУ-то се самообучава и проблема изчезва временно, до следващата подобна случка. Същото може да се случи ако получи много въздух, а тпс-а е в позиция idle
        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

        Comment


        • #19
          И накрая какво се оказа? Стига гатанки...
          Alfa Romeo 156 2.0 '99 Selespeed
          ALFA- Always Looking For Assistance

          Comment


          • #20
            А, той не е дошъл още. Събота ще го оправим. Нали знаеш кога хората отиват на зъболекар? Когато болката не утихва обикновено
            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
              Tц... и това не е. Кога може да гасне колата според теб? И проблема логично да не е електрически щом се оправя...

              Обикновено гасне или от много въздух или прекалено малко въздух. Нещо пречи на въздуха да влезе в мотора. Дебитомера отчита прекалено малко въздух, намалява прекалено горивото и мотора изгасва. След известно време ЕКУ-то се самообучава и проблема изчезва временно, до следващата подобна случка. Същото може да се случи ако получи много въздух, а тпс-а е в позиция idle
              Моята кола не гасне от малко въздух защото когато се появи това нещо се изфорсирва идеално без замисляния и си върви по абсолютно същия начин. А при проблема се оправя по някой път от самосебе си друг пъти съм разкачвам компа и това е в рамките на не повече то 5 минути каране не вярвам за толкова да се самообучи. А и това нещо се е случвало 4 пъти за 4 години за по 5 минути. Проблема се получава винаги след палене на загрял мотор. Говоря за моя случай не знам как е при колегата.
              Сега като се замисля по склонен съм да вярвам че по някаква причина ЕКУ-то си губи настройкта за крайното положение на ТПС-а или не си познава крайното положение. И не може да поддържа празния ход. Обикновено след тази случка независимо дали се е самоуправила в рамките на няколко минути или съм и дръпнал кабелите на компа после почва клатене на оборотите при освобождаване от скорост и в рамките на ден два се адаптира и всичко е както преди.
              Правя аналогия с почистването на дросела, по някога започва да се клатят оборотите и си иска зануляване да не е нещо такова някаква аномалия.
              156 1,8 ТS 99
              Nissan Murano 2005

              Comment


              • #22
                Това ми се е случвало два пъти 1 път беше лятотот на загрят двигател, тогава бързо се оправи 5 мин най много и в началото на тази седмица на студен мотор, чаках го 10 мин не се оправи, карах така до дома пак не се беше оправило, на сутринта му нямаше нищо. През цялото време колата си върви нормално но все едно няма ниски обороти т.е. почват си от 0
                156 1.8 TS

                Comment


                • #23
                  Аз говоря в idle режим и при принудителен празен ход. Обикновено това гаснене се получава когато дросела остане отворен. Или пък другия момент адаптирал се при наличен нагар най-вече от страни... след време този нагар се отлепя частично и мотора го засмуква, тогава се променя въздушния поток или оста се измества и клапата запецва, а тпс-а си знае неговите си градуси тъй като той може да движи клапата само на пред. Нужно е време докато се адаптира на ново. След няколко гаснения еку-то фиксира това. Другия вариант който е често срещан е изместена ос на клапата. От там наслояване на страничен нагар и пак същия ефект. В такъв случай е необходимо сваляне и разглобяване на дросела, изважда се оста проверява се за хлабини. Ако има големи хлабини се правят нови втулки и се монтира обратно. Клапата се настройва в охлабено положение към оста докато затвори плътно и се стяга. После следва регулиране на затвора от винта при точно определени градуси. Направил съм вече поне 5, 6 коли с такива проблеми и след манипулацията си държат стабилни обороти и няма никакви грижи.

                  Когато всичко е в норми при над 40 км/ч мотора трябва да работи с около 1080 - 1100 об/мин. При под 40 км/ч 980 об/мин. След 3 секунди от отчитането на ЕКУ-то на 0 км/ч оборотите падат на 880 - 840.
                  Last edited by oem; d.m.y г., 17:47.
                  Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                  Comment


                  • #24
                    Добре де айде и аз се вписвам и като колегата ОЕМ казвам,че не е нито от МПХ,нито от свещи и температурни датчици,нито от кабели и бубини,нито от свещи,нито от грешни показания на дебитомера!Моята си отчита идеалния въздух всички датчици работят и елате да я видите какво прави!Каро и дойде на акъла да гасне немошеш я спря,пробвах с ново МПХ отново същото,дросела няма грам нагар по него няма и пропуск на въздух преди или след дебитомера и дросела и пак и пак същата работа!!!
                    alfa romeo 156 1.8ts-спортно окачване!! R.I.P!Now Alfa Romeo 159sw

                    Comment


                    • #25
                      Ходих един ден по рано при колегата ОЕМ преди малко се връщам, карах 20 км. колата спи, почисти дросела адаптира го, занули една грешка в дебитомера и сега е ток и жица само свещите и една две лули трябва да сменя, че там е зле положението. Преди леко ми играеха оборотите в движение сега, всичко е както каза 1100 оборота над 40 км и после падат до 900.
                      156 1.8 TS

                      Comment


                      • #26
                        То е ясно че винаги се запчова от чистене на дросела,мо аз все си мисля че прочетох че вече е чистен,но явно съм сбъркал
                        Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                        Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                        Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                        Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                          То е ясно че винаги се запчова от чистене на дросела,мо аз все си мисля че прочетох че вече е чистен,но явно съм сбъркал
                          Започва се от едно компютърче към ECU-то

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от Godfather Покажи съобщение
                            Започва се от едно компютърче към ECU-то
                            Не е баш така,ако е зацапан дросела,няма как да го видиш на компа,осен че се менят оборотите,но това се вижда и наяве
                            Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                            Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                            Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                            Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                              Не е баш така,ако е зацапан дросела,няма как да го видиш на компа,осен че се менят оборотите,но това се вижда и наяве
                              Е как да няма като има точно заради тая работа разни параметри вкл. има и за да разбереш колко се е разбило моторчето
                              0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                              sigpic
                              Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                              Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                              Comment

                              Working...
                              X